Xodos - Vistabella - Xodos - 15 Km.

RECORREGUT: Xodos (1.063 m. a) - Mas de Sant Cristòfol - Mas de Morratxes - Mas de Marimon - El Albatxes - Vistabella (1.249 m. a) - Mas del Collet - Mas de les Pomeres - Xodos

Dificultat mitjana *

* El major desnivell de pujada és a l'inici per a pujar al pic del Mollet, després és molt senzill i discorre quasi en la seua totalitat per pistes de terra.

Agafarem la carretera de Vilafamés a Sant Joan de Moró, fins que trobem el primer entrador de la pista que puja a l’ermita de Sant Miquel, es la pista que pertany a Vilafamés, per que n’hi ha una altra pujada a l’ermita però es la de Moro. En eixe entrador deixarem els cotxes.

A les 9 hores i mitja començarem la caminada. Al cap de mitja hora ens trobarem en l’ermita de Sant Miquel. Després recularem uns metres, hi agafarem la pista que puja al Mollet durant uns quinze minuts, i a continuació, agafarem una senda durant 45 minuts fins arribar a dalt del Mollet, esta senda es prou empinada. Més o menys seran les 11 onze , quan esmorzarem en el cim del Mollet, després d’esmorzar visitarem les distintes ruïnes que hi ha, els cingles, tallats, i boniques vistes que es veuen des d'esta planura. Al cap d’una hora baixarem per l’altra vessant, mirant a Borriol seguint unes indicacions d’uns fletxes verdes, fins trobar la pista que ve del Pou del Mollet. A les hores anirem al Mas de Panero i baixarem cap la carretera de Vilafamés per GR-33. Des d'allí, per la carretera direcció Moró, fins on estan els cotxes.

Tornar a les caminades de l'any